(2 vahepealset muudatust ei näidata.) | |||
Rida 3: | Rida 3: | ||
<br> | <br> | ||
== <b>Kellele on A2 taseme kursused mõeldud?</b> == | == <b>Kellele on A2 taseme kursused mõeldud?</b> == | ||
- | Inglise keele A2 taseme kursused on mõeldud | + | Inglise keele A2 taseme kursused on mõeldud <b> kõigile edasiõppijatele,</b> kes on omandanud keele põhialused A1 tasemel ning soovivad keelt edasi õppida. A2 kui taasalgaja tase sobib hästi ka huvilistele, kes on inglise keelt õppinud ammu (nt koolis), kuid vähese kasutamise tõttu enamuse sellest unustanud ning soovivad nüüd oma oskusi taastada ja parendada. |
- | <b>[https://www.coe.int/en/web/common-european-framework-reference-languages/level-descriptions Euroopa keeleõppe raamdokument (CEFR)]</b> jagab keeletasemed kuueks põhitasemeks alates A1 (madalaim, algaja tase) kuni C2 (vaba keelekasutuse tase), mis omakorda jagunevad pooltasemeteks A1.1 kuni C2.2. Oma keeleoskusele saad hinnangu anda, kasutades meie kodulehel asuvat Euroopa Nõukogu Keelemapi <b><myhtml><a href="https://tallinnakeeltekool.ee/w/images/f/fe/Enesehindamise_skaala.pdf" target="blank">enesehindamisskaalat</a></myhtml></b> (eesti keeles, avaneb uuel vahelehel). | + | <b>[https://www.coe.int/en/web/common-european-framework-reference-languages/level-descriptions Euroopa keeleõppe raamdokument (CEFR)]</b> jagab keeletasemed kuueks põhitasemeks alates A1 (madalaim, algaja tase) kuni C2 (kõrgeim, vaba keelekasutuse tase), mis omakorda jagunevad pooltasemeteks A1.1 kuni C2.2. |
+ | |||
+ | Oma keeleoskusele saad hinnangu anda, kasutades meie kodulehel asuvat Euroopa Nõukogu Keelemapi <b><myhtml><a href="https://tallinnakeeltekool.ee/w/images/f/fe/Enesehindamise_skaala.pdf" target="blank">enesehindamisskaalat</a></myhtml></b> (eesti keeles, avaneb uuel vahelehel). | ||
<br> | <br> | ||
<br> | <br> | ||
== <b>Mida ma A2 taseme saavutamisel oskan?</b> == | == <b>Mida ma A2 taseme saavutamisel oskan?</b> == | ||
- | A2 taseme saavutamisel suudad Sa kasutada | + | A2 taseme saavutamisel suudad Sa kasutada tavaväljendeid ja vestelda igapäevastel teemadel, mis on seotud Sulle oluliste valdkondadega (näiteks info enda ja pere kohta, sisseostude tegemine, kodukoht, töö jmt). Tuled toime lihtsamates suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest infovahetust tuttavatel teemadel, näiteks oskad kirjeldada oma perekonda, teisi inimesi ja elutingimusi, väljendada oma vajadusi, kirjutada e-kirju ja erinevaid kirjeldusi ning küsida vajalikku informatsiooni. Samuti suudad Sa lugeda pikemaid tekste ja nende põhjal arendada lihtsamat vestlust. Ajavormidest valdad juba passiivi, tunned liht- ja kestva oleviku ning täismineviku vorme ja tuleviku väljendamise võimalusi. |
<br> | <br> | ||
<br> | <br> |
Inglise keele A2 taseme kursused on mõeldud kõigile edasiõppijatele, kes on omandanud keele põhialused A1 tasemel ning soovivad keelt edasi õppida. A2 kui taasalgaja tase sobib hästi ka huvilistele, kes on inglise keelt õppinud ammu (nt koolis), kuid vähese kasutamise tõttu enamuse sellest unustanud ning soovivad nüüd oma oskusi taastada ja parendada.
Euroopa keeleõppe raamdokument (CEFR) jagab keeletasemed kuueks põhitasemeks alates A1 (madalaim, algaja tase) kuni C2 (kõrgeim, vaba keelekasutuse tase), mis omakorda jagunevad pooltasemeteks A1.1 kuni C2.2.
Oma keeleoskusele saad hinnangu anda, kasutades meie kodulehel asuvat Euroopa Nõukogu Keelemapi enesehindamisskaalat (eesti keeles, avaneb uuel vahelehel).
A2 taseme saavutamisel suudad Sa kasutada tavaväljendeid ja vestelda igapäevastel teemadel, mis on seotud Sulle oluliste valdkondadega (näiteks info enda ja pere kohta, sisseostude tegemine, kodukoht, töö jmt). Tuled toime lihtsamates suhtlusolukordades, mis nõuavad otsest infovahetust tuttavatel teemadel, näiteks oskad kirjeldada oma perekonda, teisi inimesi ja elutingimusi, väljendada oma vajadusi, kirjutada e-kirju ja erinevaid kirjeldusi ning küsida vajalikku informatsiooni. Samuti suudad Sa lugeda pikemaid tekste ja nende põhjal arendada lihtsamat vestlust. Ajavormidest valdad juba passiivi, tunned liht- ja kestva oleviku ning täismineviku vorme ja tuleviku väljendamise võimalusi.