(Uus lehekülg: '{{logo}} {{pealingid}} < Õpetajate tutvustus == MARIANNA LEŠKINA, vene keele õpetaja == Lõpetasin Tartu Ülikooli 1981. aastal vene keele ja kirjanduse erialal. Olen õpet…') |
|||
(Ühte vahepealset muudatust ei näidata.) | |||
Rida 4: | Rida 4: | ||
== MARIANNA LEŠKINA, vene keele õpetaja == | == MARIANNA LEŠKINA, vene keele õpetaja == | ||
- | Lõpetasin Tartu Ülikooli 1981. aastal vene keele ja kirjanduse erialal. | + | Lõpetasin Tartu Ülikooli 1981. aastal vene keele ja kirjanduse erialal. Olen õpetanud Gustav Adolfi Gümnaasiumis, Jakob Westholmi Gümnaasiumis ja Saue Gümnaasiumis. <br /> |
- | Olen õpetanud Gustav Adolfi Gümnaasiumis, Jakob Westholmi Gümnaasiumis ja Saue Gümnaasiumis. | + | |
- | Oma töös püüan olla aktiivne ja arendada suhtlemisoskust. Olen kindel, et tunnis peab olema sõbralik õhkkond ja pidev huviäratamine vene kultuuri ja keelerikkuse vastu. | + | Oma töös püüan olla aktiivne ja arendada suhtlemisoskust. Olen kindel, et tunnis peab olema sõbralik õhkkond ja pidev huviäratamine vene kultuuri ja keelerikkuse vastu. Kogemus näitab, et uute väljendite selgekssaamine ja grammatika pidev kordamine annavad hea tulemuse. <br /> |
- | Kogemus näitab, et uute väljendite selgekssaamine ja grammatika pidev kordamine annavad hea tulemuse. | + | |
- | Üheks oma eesmärgiks sean vajaduse julgustada inimesi kõnelema vene keeles | + | Üheks oma eesmärgiks sean vajaduse julgustada inimesi kõnelema vene keeles igas olukorras. Kommunikatiivsus on kõige loomulikum viis keele õppimisel ja seda on kergem ellu viia keelekandja juhtimisel. <br /> |
- | igas olukorras. Kommunikatiivsus on kõige loomulikum viis keele õppimisel | + | |
- | ja seda on kergem ellu viia keelekandja juhtimisel. | + | [[Pilt:Marianna.jpg]] |
Lõpetasin Tartu Ülikooli 1981. aastal vene keele ja kirjanduse erialal. Olen õpetanud Gustav Adolfi Gümnaasiumis, Jakob Westholmi Gümnaasiumis ja Saue Gümnaasiumis.
Oma töös püüan olla aktiivne ja arendada suhtlemisoskust. Olen kindel, et tunnis peab olema sõbralik õhkkond ja pidev huviäratamine vene kultuuri ja keelerikkuse vastu. Kogemus näitab, et uute väljendite selgekssaamine ja grammatika pidev kordamine annavad hea tulemuse.
Üheks oma eesmärgiks sean vajaduse julgustada inimesi kõnelema vene keeles igas olukorras. Kommunikatiivsus on kõige loomulikum viis keele õppimisel ja seda on kergem ellu viia keelekandja juhtimisel.