(Uus lehekülg: 'Lapsepõlves meeldis mulle keeli õppida. Esialgu õppisin koolis eesti ja inglise keelt. Pärast tundsin, et olen suuteline veel mingi keele ära õppima. Valisin prantsuse keele, …') |
|||
Rida 1: | Rida 1: | ||
+ | {{logo}} | ||
+ | {{pealingid}} | ||
+ | < [[Õpetajate tutvustus]] | ||
+ | == REGINA FILIPPOVA, prantsuse keele õpetaja == | ||
+ | |||
+ | |||
Lapsepõlves meeldis mulle keeli õppida. Esialgu õppisin koolis eesti ja inglise keelt. Pärast tundsin, et olen suuteline veel mingi keele ära õppima. Valisin prantsuse keele, sest mulle meeldis selle hääldus. | Lapsepõlves meeldis mulle keeli õppida. Esialgu õppisin koolis eesti ja inglise keelt. Pärast tundsin, et olen suuteline veel mingi keele ära õppima. Valisin prantsuse keele, sest mulle meeldis selle hääldus. | ||
Tallinna Ülikoolis sain bakalaurusekraadi prantsuse keele ja kultuuri erialal. Olen väga õnnelik, et mul tekkis õppimise ajal võimalus Prantsusmaale praktikale sõita ja seal oma keeleoskust täiendada. | Tallinna Ülikoolis sain bakalaurusekraadi prantsuse keele ja kultuuri erialal. Olen väga õnnelik, et mul tekkis õppimise ajal võimalus Prantsusmaale praktikale sõita ja seal oma keeleoskust täiendada. | ||
Minu teine suur huvi on keelte õpetamine. Alustasin õpetamist juba 2009. aastal, kui olin 21aastane, kuigi mul siis ei olnud veel isegi vastava hariduse kraadi. Viie aasta jooksul on minu huvi keeleõpetuse vastu aina kasvanud. Seepärast õpin praegu Tallinna Ülikoolis andragoogikat – täiskasvanutele õpetamist. | Minu teine suur huvi on keelte õpetamine. Alustasin õpetamist juba 2009. aastal, kui olin 21aastane, kuigi mul siis ei olnud veel isegi vastava hariduse kraadi. Viie aasta jooksul on minu huvi keeleõpetuse vastu aina kasvanud. Seepärast õpin praegu Tallinna Ülikoolis andragoogikat – täiskasvanutele õpetamist. | ||
Arvan, et keeleõpe on väga huvitav protsess, mis toob ellu rõõmu ja naudingut. Mina ise olen alati mingi uue keele omandamise protsessis. Ühest küljest on see väga huvitav, teisest küljest aitab see oma õpilastest paremini aru saada. | Arvan, et keeleõpe on väga huvitav protsess, mis toob ellu rõõmu ja naudingut. Mina ise olen alati mingi uue keele omandamise protsessis. Ühest küljest on see väga huvitav, teisest küljest aitab see oma õpilastest paremini aru saada. | ||
- |
Lapsepõlves meeldis mulle keeli õppida. Esialgu õppisin koolis eesti ja inglise keelt. Pärast tundsin, et olen suuteline veel mingi keele ära õppima. Valisin prantsuse keele, sest mulle meeldis selle hääldus. Tallinna Ülikoolis sain bakalaurusekraadi prantsuse keele ja kultuuri erialal. Olen väga õnnelik, et mul tekkis õppimise ajal võimalus Prantsusmaale praktikale sõita ja seal oma keeleoskust täiendada. Minu teine suur huvi on keelte õpetamine. Alustasin õpetamist juba 2009. aastal, kui olin 21aastane, kuigi mul siis ei olnud veel isegi vastava hariduse kraadi. Viie aasta jooksul on minu huvi keeleõpetuse vastu aina kasvanud. Seepärast õpin praegu Tallinna Ülikoolis andragoogikat – täiskasvanutele õpetamist. Arvan, et keeleõpe on väga huvitav protsess, mis toob ellu rõõmu ja naudingut. Mina ise olen alati mingi uue keele omandamise protsessis. Ühest küljest on see väga huvitav, teisest küljest aitab see oma õpilastest paremini aru saada.